Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu
- Władze Uniwersytetu 2020-2024
- Struktura organizacyjna
- Polska Komisja Akredytacyjna - uchwały Prezydium
- Audyt wewnętrzny
- Kontrola zarządcza
- Majątek (sprawozdania)
- Strategia podatkowa UMK
- Sprawozdania finansowe UMK
- Pozostałe raporty i sprawozdania
- Instrukcja korzystania z BIP
- Obowiązek informacyjny - dane osobowe
- Elektroniczna Skrzynka Podawcza (ESP)
- Dostęp do informacji publicznych nieudostępnionych w BIP
Biuro Rektora
Gagarina 11, 87-100 Toruń
- tel.: 56 611-4242, 56 654-2951
- e-mail: rektor@umk.pl
- obsługa kancelaryjno-biurowa pracy rektora i prorektorów, w tym również prowadzenie terminarza spraw zleconych przez rektora i prorektorów innym jednostkom Uniwersytetu;
- przyjmowanie korespondencji oraz właściwe jej rozdysponowywanie po decyzjach rektora i prorektorów;
- obsługa administracyjno-biurowa senatu, rady rektorskiej, kolegium rektorskiego;
- organizowanie i nadzorowanie właściwego przebiegu uroczystości o charakterze ogólnouniwersyteckim, takich jak: inauguracja roku akademickiego, Święto Uniwersytetu, nadanie tytułu honorowego doktora honoris causa oraz innych, których gospodarzem jest rektor;
- zapewnianie planowego przebiegu wizyt gości krajowych i zagranicznych Uniwersytetu, przebywających na zaproszenie rektora lub prorektorów;
- zapewnianie obsługi administracyjnej komisji dyscyplinarnych dla studentów i doktorantów;
- ewidencjonowanie skarg i wniosków oraz przygotowywanie sprawozdań ogólnouczelnianych w tym zakresie;
- prowadzenie księgi pamiątkowej Uniwersytetu, księgi kondolencyjnej profesorów UMK oraz ewidencji osób, którym przyznano: szczególne wyróżnienie UMK – Convallaria Copernicana, medal: „Za zasługi położone dla rozwoju Uczelni” i medal „Najlepszemu Absolwentowi Uczelni”;
- przekazywanie do Archiwum Uniwersytetu Mikołaja Kopernika dokumentacji fotograficznej z uroczystości organizowanych przez rektora lub prorektorów;
- pełnienie roli jednostki realizującej dla zamówień publicznych, których przedmiotem są wydatki z funduszu reprezentacyjnego oraz wydatki zlecone przez rektora.
Kierownik - licencjat Joanna Zwierzchowska
- pok.: 202
- tel.: 56 611-42-42, 56 611-42-40
- e-mail: rektor@umk.pl, Joanna.Zwierzchowska@umk.pl
-
Biuro JM Rektora UMK
Z-ca Kierownika - mgr Beata Baron-Arcimowicz
- pok.: 216
- tel.: 56 611-4228
- e-mail: Beata.Arcimowicz@umk.pl
-
Sekretariat Prorektora ds. Nauki
Pracownicy
- starszy specjalista - licencjat Beata Kubik
- pok.: 110
- tel.: 56 611-4710
- e-mail: Beata.Kubik@umk.pl
-
Sekretariat Prorektora ds. Kształcenia
- specjalista - mgr Paulina Ordon
- pok.: 212
- tel.: 56 611-4230
- e-mail: paulina.ordon@umk.pl
-
Sekretariat Prorektora ds. Współpracy z Otoczeniem Społecznym i Gospodarczym oraz Sekretariat Zastępcy Kanclerza ds. Zamówień Publicznych
- specjalista - mgr Cecylia Tlałka
- pok.: 216
- tel.: 56 611-4242
- e-mail: Cecylia.Tlalka@umk.pl
-
Biuro Rektora
SEKRETARIAT PROREKTORA COLLEGIUM MEDICUM
- Jagiellońska 13-15, 85-067 Bydgoszcz
- tel.: 52 585-3382, 52 585-3383
- fax: 52 585-3384
- e-mail: prorektor@cm.umk.pl
-
-
Pracownicy
-
- specjalista - mgr Katarzyna Pyka
- Collegium Medicum
- Coll. Medicum, Jagiellońska 13-15, 85-067 Bydgoszcz
- tel.: 52 585 3383
- e-mail: katarzyna.pyka@cm.umk.pl
- specjalista - mgr Agnieszka Tomaszewska
- tel.: 52 585 3382
- e-mail: a.tomaszewska@cm.umk.pl
Wytworzył: | Wdrożenie |
---|---|
Data wytworzenia: | 29.09.2022 |
Opublikował w BIP: | Operator BIPLO |
Data opublikowania: | 29.09.2022 16:44 |
Ostatnio zaktualizował: | Ewa Walusiak-Bednarek |
Data ostatniej aktualizacji: | 21.03.2023 13:13 |
Liczba wyświetleń: | 239 |